wtorek, 14 stycznia 2014

"Zwrot wszystkiego"




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dostałem dobre pytanie drogą mailową: "Czym jest zwrot wszystkiego?"

Otóż.

Czym jest zwrot wszystkiego dla mnie? Teraz, to z pewnością tytułem wiersza, ale także wydarzeniem. Być może nie każdy zadaje, zadał lub zada sobie pytanie na temat tego, kiedy u niego nastąpi taki zwrot wszystkiego lub takie samo wydarzenie, tylko pod inną nazwą, niż "zwrot wszystkiego", ja akurat zastosowałem taką..

Z pewnością każdy go chce. Ci co o nim wiedzą, ci co o nim wiedzieli i ci co o nim nie wiedzą. Oddanie straconych chwil, oddanie chwil, których gorzki smak, twarde brzmienie i bolesny dotyk, można zamienić na to czego chcemy i pragniemy.

Tak jakby stwierdzenie przez samo w sobie życie, że osiągnęliśmy limit cierpień i nadszedł moment, aby zwrócić wszystko. Wszystko czego my pragniemy i pragnęliśmy, a nie to, co ono istnienie nam odgórnie narzuciło.

To chciałem powiedzieć przez ten krótki wiersz (czy jak by to nazwać).

Domagam się zwrotu wszystkiego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz