środa, 22 stycznia 2014

"Przestań, to nie te lata, jest zbyt późno"





13 komentarzy:

  1. Dlaczego w tytule piszesz że jest zbyt późno? Wydaje mi się że nigdy na nic nie jest za późno. Jeśli coś jest warte starań i czekania ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie są to tylko trzy słowa, których użyłem w kontekście tego jednego wiersza. Nigdzie nie napisałem, że są moim życiowym kredo na co dzień. :) Oczywiście, jeśli uznajemy, że coś jest warte starań i czekania, to mamy nadzieję, dążymy i czekamy. Naturalne zachowanie, nawet zwierzęta często je stosują (np. Koty odnośnie polowań na myszy).

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli uznajemy, że nie warto czekać to odpuszczamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest sens czekać na coś, co uważasz, że nie warte jest Twojego czekania i czasu?

      Usuń
  4. Jeśli jest 100% pewności to fakt, można odpuścić lecz gdy nie ma pełnej pewności uważam, że należałoby nie skreślać wszystkiego. Ta niepewność daje znak, że jednak nie jest jeszcze za późno na cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypominam, że poruszyliśmy tylko i wyłącznie temat pewności. Jeśli ktoś ją ma, w jedną lub w drugą stronę, to w zasadzie nie ma dyskusji. Jest pewien i tyle.

      Pytając mnie o pewność, chyba nie miałaś na myśli pewności na 99%? Albo jest pewność, albo jej nie ma. Albo jest 100% pewności, albo jej brak.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Najmocniej przepraszam za napisanie: "Miałaś". Z góry narzuciłem Ci płeć.

      Miałaś/miałeś*. O.

      Usuń
  5. A Ty masz tą pewność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od kwestii i z pewnością w jednych ją mam, a w drugich nie.

      Usuń
  6. a w kwestii w oparciu o którą pisałeś wiersz, ta pewność występuje?? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, tylko skąd DOKŁADNIE wiesz, w oparciu o jaką kwestię napisałem ten wiersz?

      Usuń
  7. Tego nie wiem, jedynie ciekawi mnie czy pisząc wiersz posiadałeś pewność, której wielu ludziom brakuje ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezależnie od wiersza, zawsze mam pewność co do doboru słów.

      Usuń