środa, 1 stycznia 2014

#2 - Geneza.

Pomysł chyba wypalił. Tak, tak, myślę, że wypalił i jego efekty ciągle czuję i słyszę, dlatego spróbujemy raz jeszcze. Geneza, którego wiersza bądź opowiadania was interesuję? No, śmiało?
Jeśli nadal będzie odnosiła takie sukcesy, stanie się nieodzownym elementem, raz na jakiś czas. Pierwszy sukces już za nią, za Genezą.

Głosy można oddawać do 05.01.2014, do godziny 21:00.

Wpisy będą także pojawiać się tutaj: Link   (Baranek w ścianę.)


AKTUALIZACJA:

Po zakończeniu drugiej części Genezy, nastąpi zawieszenie bloga przynajmniej do połowy stycznia.
  

13 komentarzy:

  1. Ja nadal obstaję przy swoim, czyli "Kiedy mi się to wydaje".

    OdpowiedzUsuń
  2. "Garść piasku", zdecydowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj mi schronienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem za "Kiedy mi się to wydaje"

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj mi schronienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako że nastał remis, przedłużam termin głosowania do jutra, do godzin 21:00.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekanie do jutra będzie zbędne. Jestem za "Daj mi schronienie". Jeżeli w ogóle mój głos może coś znaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było zbędne, ponieważ wystarczy spojrzeć na godzinę publikacji mojego komentarza pod tym postem w dniu wczorajszym, a na godzinę Twojego. Wówczas wszystko ładnie się wyklaruje.

      Usuń
  8. "Kiedy mi się to wydaje" poproszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Za ciosem - Kiedy mi się to wydaje

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie Daj mi schronienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy mi się to wydaje

    OdpowiedzUsuń
  12. Prowadzenie raczej już nie ulegnie zmianie, tak więc o 20:50 zapraszam do zapoznania się z Genezą wiersza: "Kiedy mi się to wydaje".

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń