niedziela, 15 grudnia 2013

"Złotko, sprzedam się diabłu"


4 komentarze:

  1. Łał..cudne. Szczerze pisze pierwszy raz tu jestem ale to jest mega :) Takie romantyczne. Chciałabym kiedyś coś takiego usłyszeć od ukochanego. Pozdrawiam Adi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie "tym" ukochanym, to z pewnością usłyszysz. Widzisz, ktoś się zaprzedaję, ale czasem piekło będzie musiał płacić już na ziemi, już zaraz, już teraz, a potem będzie tylko kontynuacja.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. och..ja jestem straszliwą romantyczką i chcialabym hm...lubie tak głębokie słowa jeśli wiesz co mam na myśli. To prawda..niektórzy przeżywają piekło na ziemi. Nie życzę nikomu. Każdy zasługuje na szczerą miłość, wierną, pełną.Nie każdy ma szansę.Mam nadzieję że swoją masz lub będziesz miał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde odpowiednio użyte, w odpowiedniej chwili - jest głębokie. Każdy zasługuje na szczęście, a czy w skład tego wchodzi miłość czy też, to zostawmy im.

      Pozdrawiam. ;)

      Usuń