sobota, 28 grudnia 2013

#1 - Geneza.

Rozpoczynam mały eksperyment, którym będzie wybór wiersza lub opowiadania, którego geneza interesuje czytelnika.

Pod tym postem proszę o wpisanie nazwy wiersza lub opowiadania, którego geneza Was interesuje. Tekst który osiągnie najwięcej zapytań, zostanie przedstawiony bez otoczki, kompletnie nago. Podam okoliczności powstania oraz to, co chciałem nim przekazać.

Dodawanie wpisów obowiązuje do 31 grudnia, bieżącego roku.

Moje przekonania i idee, wybaczcie mi to:  link do facebook'a.

Pozdrawiam,
Adrian Charytoniuk

10 komentarzy:

  1. "Kiedy mi sie to wydaje" poprosze, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno się zdecydować na jeden tekst, ale stawiam na "Ta chwila mnie przełamie"

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ta chwila mnie przełamie". Popieram.

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja jestem za, chętnie się dowiem do kogo kierujesz te słowa i jakie jest wasze zakończenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakończenie? Jedynie opiszę historię wiersza, nic poza tym.

      Usuń
  5. "Czy jesteście szczęśliwi?"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta chwila mnie przełamie :)

    OdpowiedzUsuń