środa, 29 maja 2013

"Chwila"

Zamykam tym maj, do czerwca.

2 komentarze:

  1. Jeśli można porównać istnienie czasu do chwili, to jak wytłumaczyć to, że on wcale nie istnieje?
    Kierując się faktem, iż tylko ludzie liczą czas, można zaryzykować stwierdzenie, że żadna z chwil nie istnieje...
    Czy chwila tylko określa upływ czasu dla człowieka?


    Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny u mnie i naprawdę miłe słowa, ale zabawa słowami to żadne osiągnięcie. Nikomu nie uratowałam życia, nie zmieniłam świata, nie wychowałam dziecka...

    Vanitas vanitatum et omnia vanitas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewności, że on nie istnieje nie masz, ja również nie mam. Skąd wiesz, że zwierzęta nie liczą czasu? Czy zostało to gdzieś potwierdzone? Nie wydaje mi się, choć naukowcy będą twierdzili, że tak.
    Czy chwila tylko określa upływ czasu dla człowieka? Niekoniecznie, może odbierać chwile na tysiące sposobów. Może określać mu różne rzeczy, zależy od interpretacji, jak w tytule mojego tejże strony.

    Zgadza się, konkursy nie ratują żyć, nie zmieniają świata, nie wychowują dzieci.

    Nie znam łaciny i uczyć się jej pewnie nigdy nie będę zamierzał.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń